kommentar till nt

Så riktigt! I Europa går toleransen för islam så långt att man håller på som bäst med att förbjuda islamkritik. Är det förresten inte redan förbjudet att sprida åsikten att förintelsen inte ägt rum? Vad blir nästa steg? Att förbjuda invandringskritiska partier? De är ju ”rasistiska”, eller hur? Jag vill begränsa invandringen och islamiseringen av Sverige, alltså stämplas jag som ”rasist”. Jag tolererar inte islamister, alltså tolereras inte jag av den svenska och europeiska eliten. Mina åsikter kommer snart att vara förbjudna.

Kommentera

