falsk blogg 5

Det är en video från det populära videostället Youtube där Holger Nilsson berättar om de 10 tecken i Uppenbarelseboken som påvisar att vi går mot tidens slut och Jesus återkomst. Här påvisas fakta om hur Uppenbarelseboken förutsade satelliter. Håll till godo. Fakta, fakta, fakta!

 

Sten

Det här är Sten. Det är han som hjälper mig och Jan med teknikaliteterna. Han är lite blyg av sig och vill inte stå i rampljuset, men jag lyckades ta en bild på honom när han gjorde rent mitt tangentbord efter att ha drällt ner knapparna med Pomac.

Sten har varit homosexuell. Det var innan han mötte Jesus. Nu är han frisk och har levt i celibat i över 40 år.

För er som inte vet det så älskar Jesus alla människor men hatar synden. Alltså, han älskade faktiskt Sten även på den tiden som Sten levde ut sina onaturliga lustar men han hatade vad Sten höll på med tillsammans med sina äckliga bekanta. Så god är Jesus. Han älskar människan men hatar synden.

Jag vill passa på att tacka Sten för för allt han har hjälpt oss med idag. Tack Sten, och förlåt att jag berättade din hemlighet.

Ords 29:16
När de ogudaktiga blir fler, frodas synden, men de rättfärdiga skall se deras fall.

Vi sitter här och firar Jan O Nisons inträde i boggen. Tyvärr så spide Sten, vår tekniker, Pomac på mitt tangentbord. Nu fungerar inte knappen   ängre. I sanning vädigt brydsamt.

Hej och välkomna till den nya Kristdemokratiska gräsrotsrörelsen. jag heter Jan O Nilson och är den stora överraskningen som Inger har skrivit om. I sanning en stor överraskning.

Jag heter som sagt Jan O Nilson och kommer tillsammans med Inger, eller Pling som hon lite skämtsamt kallas av oss som känner henne, att skriva på den här bloggen om allt som har med Kristdemokraternas politik att göra. Målet är att ur ett gräsrotsperspektiv förklara och förtydliga det som partiets politiker säger och gör på ett sätt som gör att även ni med lägre utbildning och ni med diverse “utmaningar” förstår.

Hes 3:1
“Människa”, sade han, “ät det du ser här, ät denna rulle. Gå sedan och tala till israeliterna.”
Jag öppnade munnen, och han gav mig rullen att äta.
“Människa”, sade han, “svälj denna rulle som jag räcker dig och fyll din mage med den.” Jag åt den, och den smakade sött som honung.
“Människa”, sade han sedan, “gå nu till israeliterna och tala till dem med mina ord.


Sammanfattning: Jag skriver på denna sida tillsammans med Inger som en representant för den Kristdemokratiska gräsrotsrörelsen och målet är att genom upplysning om Ordet (representerat av ordet Krist i Kristdemokraterna) hålla Kristdemokraterna över fyraprocentsspärren.

Ni kan läsa mer om mig under fliken “Om Jan O Nilson”.

Moral och förstånd
Jan O Nilson

Oj, nu börjar den stora presentationen ta form. Sidan kommer innan klockan 14.00 att se lite annorlunda ut. Jag är lite skakig och hoppas på ett gott mottagande.

Just nu sitter jag och förbereder det STORA kungörande som var tänkt att komma klockan 12.00 idag. Men på grund av strul med intranet så kommer tyvärr detta kungörande inte att kunna göras förrän klockan 14.00. Jag är hemskt ledsen att behöva dra ut på det, men det handlar om tekniska saker utanför min makt.

Men jag lovar Er, det är i sanning stort.

Nu är det bara 12 timmar kvar. Tolv.

1 Kung 7:25
Havet stod på tolv oxar. Tre var vända mot norr, tre mot väster, tre mot söder och tre vända mot öster. Havet stod ovanpå oxarna, och deras bakdelar var alla vända inåt.

Nu vill Miljöpartiet förbjuda omskärelse av pojkar. Den enda anledningen till att Miljöpartiet vill förbjuda denna religiösa tradition är att det är en religiös tradition. Det lovar jag er. Tidningen Dagen är lika oförstående som jag är och sätter rubriken “Varför vill ni ha ett förbud?”

Hade humanisterna haft som vana att skära lite hud av småpojkarna så hade ingen sagt något. Så är läget i dagens Sverige. Religionsförtryck kallar jag det. Låt den som vill korrigera sina barn få det, det har ingen annan med att göra.

Sitter på biblioteket i Arboga och skall alldeles strax hålla anförande för Hem och Skolas räkning. Jag är uppe i varv efter att ha åkt tåg. Jag blev placerad i en bullrig vagn med en massa småbarn som sprang omkring och skrek.

I Västerås klev det på två bögare. Jag tror att det var bögare i alla fall för dom var så där plufsigt röda i ansiktet och skrattade i mjugg åt oss andra i vagnen. Jag stirrade på dom resten av resan och hostade utan att hålla för munnen när jag gick förbi dom på vägen ut.

Det känns som om dom finns överallt numera. Det som gör mig mest irriterad är att dom skrattar och larvar sig trots att dom är MYCKET medvetna om att vi andra både ser och hör dom.

Nej, nu hinner jag inte mer. Nu är det anförande.

PS. Nu är det bara 16 timmar kvar innan det blir mycket spännande.

Sitter och förbereder lite material inför kvällens möte med Hem och Skola. Gruppen jag skall tala med ikväll innehåller flertalet “humanist”-mammor som alltid brukar komma med snicksnack som “barn är individer” och “alla barn har förutsättningar”. Jag finner det mycket enerverande med alla dessa självutnämnda jag-vet-allt-mödrar som tror att någon vill lyssna. Dagens skola är inte mycket att hänga i granen.

« Senare inläggÄldre inlägg »

<!–
var gaJsHost = ((”https:” == document.location.protocol) ? ”https://ssl.&#8221; : ”http://www.&#8221;);
document.write(unescape(”%3Cscript src='” + gaJsHost + ”google-analytics.com/ga.js’ type=’text/javascript’%3E%3C/script%3E”));
// –> <!–
var wpcomPageTracker = _gat._getTracker(”UA-52447-2”);
wpcomPageTracker._setDomainName(”wordpress.com”);
wpcomPageTracker._initData();
wpcomPageTracker._trackPageview();
// –> <!–
_qoptions = { labels:”adt.0,language.sv” };_qacct=”p-18-mFEk4J448M”;quantserve();
// –>

&lt;p&gt;&lt;img src=”http://pixel.quantserve.com/pixel/p-18-mFEk4J448M.gif?labels=adt.0%2Clanguage.sv&#8221; style=”display: none” height=”1″ width=”1″ alt=”” /&gt;&lt;/p&gt; <!–
st_go({‘blog’:’7309557′,’v’:’wpcom’,’user_id’:’4602923′,’post’:’0′,’subd’:’sanningenmastefram’});
ex_go({‘crypt’:’RDZ8LFkxbXF0aVJhPVYmfFFiVHRaT3c1VX5+ODZDbGE9YlRKTVE9Li9Mb2h8TnhuM0Z5VVRKU3RDaD9ibk9HelJxMkMtbWN6TkpzPVhIM0tvbkF1YyZ4bTNGa2VDa2RtMUlGL3wrMiw9TWg4VWZ0UVdbYT1yW29UWjRWaDg4YW1xRUE/V2dnT1FSZ1I3SS53Zi95dVV3U3BONVVpZkVCZmRVZERKdEp3aW9XU1RBd3ZYYkVfdFhRcVtdWVRyMA==’});
addLoadEvent(function(){linktracker_init(‘7309557’,0);});
// –> <!–
/* <! [CDATA[ */
function adminbar_video_update(timeout, func) {
jah(‘/wp-content/plugins/video/video-ajax.php?v=’+Math.random(), ‘admin-bar-videos’);
if (timeout) {setTimeout(func+'(‘+Math.floor(timeout*1.5)+’, ”‘+func+'”)’, timeout);}
}
adminbar=adminbar.replace(/%%BLOGHOST%%/g, ‘sanningenmastefram.wordpress.com’);
adminbar=adminbar.replace(/%%BLOGHOME%%/g, ‘http://sanningenmastefram.wordpress.com&#8217;);
adminbar=adminbar.replace(/%%BLOGTITLE%%/g, ‘Ingers blogg’);
adminbar=adminbar.replace(/%%EDITLINK%%/, ”);
adminbar=adminbar.replace(/%%URL%%/, ‘sanningenmastefram.wordpress.com/page/5/’, ‘mg’);
document.write(adminbar);
if ( document.createElement ) {
var q = document.getElementById(‘wpcombar’);
var r = document.createElement(‘div’);
r.innerHTML = q.innerHTML;
q.parentNode.removeChild(q);
r.setAttribute(‘id’, ‘wpcombar’);
r.style.zIndex = ‘1001’;
document.body.insertBefore(r, document.body.childNodes[0]);
}
/* ]]–> */

// –&gt;

Kommentera

