maj 11 1

YTTRANDEFRIHETEN FINNS DEN?

MEDLEMSBLOGGARNA FÖRSVINNER

Tycker det är jättetråkigt att Expressen upphör med medlemsbloggarna som var så bra upplagda. Kommer att sakna Expressens blogg. Tack också till supporten på Expressen!

Men kommer att föra över mina bloggar till WordPress och blogger.com Och om de är svåra att blogga i så kommer jag fortsätta någon annanstans.

Hoppas mina läsare forsätter lösa mina bloggar där.

Hoppas alla mina vänner här i Expressen vill fortsätta

kontakten med mig på dessa bloggar istället.

Jag tackar mina vänner här för alla kommentarer och fin kontakt under den tid jag haft mina bloggar här på Expressen.

Har lagt upp en blogg under politik i WordPress.com samt blogger.com och heter Ladycobra där också och samma hibiskusblomma i min profil.

Länken till min blogg är

http://ladycobra.wordpress.com

Min blogglänk till blogger.com är

http://ladycobra-beliver.blogspot.com/

VÄLKOMNA ATT BESÖKA MINA BLOGGAR PÅ WORDPRESS SAMT BLOGGER.COM.

Blogger.com var enklare att använda än wordpress.

Skrivet av Ladycobra den 18 maj 00:08 | Anmäl
Kommentarer

Inlägget har 1 kommentar
Jag vill!!
Anmäl
Fortsätta läsa dina bloggar! Försvinn inte utan att tala om hur man ska hitta dig!! OK?
Skriven av Feminix den 18 maj 00:43
Skriv kommentar

Läs först om våra regler och villkor för kommentarer.
Rubrik:
Kommentar:
Du är inloggad som: Feminix
Logga ut
Trackbacks

Trackback-url för det här inlägget är:

http://blogg.expressen.se/TrackBack?b=ladycobra2&e=662473

Inlägget har 0 trackbacks
Tipsa

Vill du tipsa en vän om detta blogginlägg? Klicka här!

Kommentera

