dec18-3

INDIVIDUELLT SETT

INTE ELAKT MENAT

Expressenbloggen har sina fördelar. Man grips lite av tävlingskänsla och vi blir också mycket lästa – av varandra. Jag försöker vara lojal: du kommenterar i min blogg och jag i din. Om jag har missat det så slå bara näven i bordet.

Jag hade tidigare en annan blogg med det kryptiska namnet Blottenlogg2. Jag tror att högst ett trettiotal personer har besökt den totalt under drygt ett år. Om någon skulle ha lust att utforska den vidare är ni välkomna dit. Klicka bara här t.ex.

Julknåpet består i att svara på vilken årstid man tycker är bäst, vilken händelse under året man tycker är viktigast, om Sverige redan är ett storebrorssamhälle och om man vill se Mona Sahlin som statsminister. Mycket utvecklande för de grå cellerna.

Omröstningarna stänger den 31 januari så skynda fynda! Det är avgiftsfritt 🙂

Så småningsom har jag tänkt återvända dit när jag kan allt om hur bloggvärlden fungera. Detta eftersom det har fördelen att man kan kommenteras utan att vara registrerad. Hittils har det kommit in kommentarer från förintelseförnekare och busiga skolelever bl.a. Intresant eftersom på ett ögonblick helt belyser hur sådana hjärnor fungerar.

Annars är innehållet mer uppblandat med lite personliga minnen och reflexioner, lokalt material och vackra foton från västkusten i vår sydligaste provins.

Nu har jag väl inte varit elak mot någon? Har jag det någonsin? Varför blir det alltid dubbelt så långt som jag tänkt?

Skrivet av Ch. den 18 dec 18:26 | Anmäl
Tillhör kategorierna: mänskligt , storebror , ungdomar , samhälle , feminism
Kommentarer

Inlägget har 2 kommentarer
tja
Anmäl
..kan det bero på att du tycker så mycket? hihi skojjar.
Skriven av kaisa den 18 dec 19:36
Hej Ch!
Anmäl
Var inne läste några inlägg, återkommer annan gång. Det var trevlig besök. Jag har inte en susning, hur bloggvärlden funkar, Du har ambitiösa planer. Det är ju så stooooort! Jag struntar bara på det:). Det, att vi bloggar, visar ju att vi har behov att yttrycka sig, dela sina tankar. Förmodligen fyller hemmet-arbetskollegor inte behovet. Jag vet inte, hade jag bloggat när drunknade i arbetet o hade massor av vännen-kollegor runt mig, men vem vet, alltid är det ngt som man funderar över. Iaf skulle mina barn inte stå ut med mina grubblerier i längden. Att vi läser varandras bloggar? Tja, de flesta har man inte hunnit med. Vissa kanske inte tycker att man läser-kommenterar, har jag upptäckt. Respekt! Läser inte längre dom, ja, kanske ibland. Till mig är det bra träning, att öva svenska. Hoppades att ni påpekar när jag skriver fel, men förgäves. Alla är så snälla. Men lär man alltid ngt om andras bloggar. Det blev också långt, men lovar att inte i varje gång!
Skriven av viivian den 18 dec 21:50
Skriv kommentar

Du måste vara inloggad för att få kommentera. För att logga in, klicka här.
Trackbacks

Trackback-url för det här inlägget är:

http://blogg.expressen.se/TrackBack?b=individ&e=449571

Inlägget har 0 trackbacks
Tipsa

Vill du tipsa en vän om detta blogginlägg? Klicka här!

Kommentera

