jan20-2

INDIVIDUELLT SETT

TYSKAN KAN BARA VARA SKYLDIG ELLER SKYLDIG

Den som fortfarande är i tvivelsmål rekommenderar jag att läsa kammaråklagarens bevisning punkt för punkt som den redovisas i Britta Svenssons artikel i Expressen. Lägg då märke till att det inte är mängden bevisning, utan kvalitén som är avgörande. Undra på att Schürrer satte proppar i öronen! Hovrättens dom faller om fyra veckor och släpper man denna kvinna fri tolkar jag det som att det är fritt fram att mörda vem man vill. Så se upp alla gamlo trätomän! Då kommer jag till sist.

Skrivet av Ch. den 20 jan 15:01 | Anmäl
Tillhör kategorierna: inrikes , mänskligt , straffsatser
Kommentarer

Inlägget har 2 kommentarer
Jag hoppas hon bir dömd för i mina ögon är hon skyldig!
Anmäl
Fast det kanske är en dålig motivering till att döma! Jag menar utifrån vad man läst hört och sett så hela hon är ju bara skyldig! För övrigt har jag varit inne lite men bara sporadiskt men tackar för inbjudan! Hare bra!
Skriven av Fido den 20 jan 17:53
Ja,
Anmäl
Tack Fido! Ungefär samma som jag då. Attityden spikar det hela enligt mig, även om det redan var klart.
Skriven av Ch. den 20 jan 18:06
Skriv kommentar

Du måste vara inloggad för att få kommentera. För att logga in, klicka här.
Trackbacks

Trackback-url för det här inlägget är:

http://blogg.expressen.se/TrackBack?b=individ&e=461608

Inlägget har 0 trackbacks
Tipsa

Vill du tipsa en vän om detta blogginlägg? Klicka här!

Kommentera

