feb5-3

INDIVIDUELLT SETT

FÄLLANDE DOM I VÄSTERÅS..

Alla kvinnor är inte änglar

…kan med all sannolikhet förutses redan nu enligt en som bör veta vad han talar om, nämligen före detta överåklagaren Sven-Erik Alhem. Grunden till antagandet är att det nu gått så pass lång tid utan att häktningsfrågan ändrats, enligt denne. Domen kommer sannolikt också att bli slutlig och kan därmed inte överklagas.

Må jag bli förlåten om jag har fel men jag glädjer mig eftersom jag inte kan förstå vem som annars skulle ha kunnat mörda de två små barnen eller vem som haft motiv att göra det. Absolut avgörande för min del är dock den attityd Schürrer uppvisat i rättgången mot barnes mamma bl.a.

Hade hon varit oskyldig skulle hon självklart ha varit förvivlad över att ha blivit anklagad och beklagat barnens död. Det kan finnans människor som vägrar att försvara sig men det är ju inte heller hennes fall utan hon verkar ha sett rättgeången som ett utmärkt tillfälle att agera ut sina aggresioner ytterligare. Vilket är sjukt. Och om det inte är sjukt så är det ren ondska.

Dom meddelas den 16 februari kl 11.

Skrivet av Ch. den 5 feb 17:28 | Anmäl
Tillhör kategorierna: manligt och kvinnligt , mänskligt , samhälle , straffsatser
Kommentarer

Inlägget har 0 kommentarer
Skriv kommentar

Du måste vara inloggad för att få kommentera. För att logga in, klicka här.
Trackbacks

Trackback-url för det här inlägget är:

http://blogg.expressen.se/TrackBack?b=individ&e=467939

Inlägget har 0 trackbacks
Tipsa

Vill du tipsa en vän om detta blogginlägg? Klicka här!

Kommentera

