feb4-2

INDIVIDUELLT SETT

I AVUNDSJUKANS GREPP

Var är kjolen, syster!

Läser att Blondinbella har ca 800 000 läsare i veckan! Och jag som tycker jag är duktig om jag har 200!

Här sitter man och och lägger pannan i djupa veck för att skriva vettiga inlägg om allvarlig saker. Inlägg som nästan ingen läser annat än bloggarkollegor, varav antagligen minst 50 % bläddrar förbi utan att verkligen läsa.

Men man är inte längre ung och en snygg tjej har man aldrig varit som bara kan vända kameran mot sig själv och få en sexig bild. Eller skriva något alldagligt som alla blir intresserade av för att man är känd eller ökänd.

Man är inte heller så inne att man får vara med i teveprogram utan man sitter bara framför sin dator och jobbar häcken av sig med tråkiga texter man ska översätta. Ingenting kan man om mode och moderna artister heller.

Antagligen har man inte affärssinne för att exploatera sina goda sidor – och inte energi heller. Och inte är man fjollig nog att ge till några glada utrop om hur underbart livet kan vara bara man gör så och så! Eller skriva om hur besvärligt det är att ha småbarn för man får makaroner under sockorna och sånt.

Bloggandet blir det lilla roliga, oemotståndliga, som man kan bryta av lite med. Fast jag skulle nog inte vilja ta baksidorna av att vara så känd som Blondinbella. Nu sätter jag i alla fall in en bild som kanske kan höja besöksstatistiken. Man tager vad man haver! Och så hoppas jag på postum berömmelse.

Obs! Bilden är inte på Gens, Sahlin, SEB-VD:n, Ulf Lundell eller någon annan som varit på tapeten i min blogg utan på en okänd tjej i 20-årsåldern från trakten av Lyon.

Skrivet av Ch. den 4 feb 16:35 | Anmäl
Tillhör kategorierna: jämlikhet , mänskligt , uppfostran , ungdomar , samhälle
Kommentarer

Inlägget har 4 kommentarer
Jag har aldrig
Anmäl
befattat mig med Blondinbella tycker bara att det är synd att hon är en förebild för tjejer av idag………..800 000 som läser ”crap” i veckan och tror det är så livet ser ut………”kiss my b-hind”…..
Skriven av Sexy Bitch den 5 feb 09:22
Hallå
Anmäl
Jag tror aldrig jag varit inne på hennes sida. Men det antyddes någon stans att det skulle handla om modet.
Skriven av Ch. den 5 feb 10:34
OM
Anmäl
du börjar blogga om stora bröst och olika sexlekar så skulle du också får 800 000 besökare, men då kommer inte jag hit längre…………..om det nu spelar nån roll
Skriven av floridatjej den 5 feb 13:23
Hallå Floridatjej!
Anmäl
Jag lovar att det ska jag inte. Klart att det spelar roll om du kommer hit! Men jag kanske ska illustrera mer med attraktiva personer och kanke jag kommer att skriva lite mer personligt var tredje gång eller så. Det kan till och med komma in på sex men resonerande förstås, inte pronografiskt. Skillanden mellan mäns och kvinnors sexualitet är ett intressant ämne till exempel. Vad tror du?
Skriven av Ch. den 5 feb 14:18
Skriv kommentar

Du måste vara inloggad för att få kommentera. För att logga in, klicka här.
Trackbacks

Trackback-url för det här inlägget är:

http://blogg.expressen.se/TrackBack?b=individ&e=467432

Inlägget har 0 trackbacks
Tipsa

Vill du tipsa en vän om detta blogginlägg? Klicka här!

Kommentera

