feb17-1

INDIVIDUELLT SETT

ÄNNU EN BARNDOMSSKILDRING!

Jag har börjat lägga ut ”mina minnen”, fast det är det egentligen inte, på min andra blogg Blottelogg 2. Om någon nu skulle tycka det var kul att läsa.

Jag började skriva dem 2003 och tänkte väl att det skulle bli en bok kanske, men den blev inte färdig, och nu har jag inte råd att ge ut den för egna medel. Dessutom har jag blivit alldeles för gammal för att springa och fjäska för förläggare och redaktörer. Så då låter jag den snurra ute i cyberrymden så länge denna finns. Och det blir väl ett tag till. Det är ju också en slags publicering och samtidigt ett slags säkerställande av dess existens.

Egentligen är det inte en renodlad, klassisk barn- och ungdomsskildring utan den tiden så som jag burit den med mig allt sedan dess. Det har varit mycket, och det har funnits där hela tiden. Vet inte om det på något sätt varit tungt att bära för jag har aldrig varit utan det. Förrän nu snart kanske. Inte vet jag om den är bra eller dålig men den är sann och den är så jäkla mycket jag.

Lägger upp några små snuttar i veckan. Välkommen att kommentera!

Skrivet av Ch. den 17 feb 09:06 | Anmäl
Tillhör kategorierna: mänskligt , uppfostran , skolan , ungdomar , samhälle
Kommentarer

Inlägget har 2 kommentarer
Oki Ch!
Anmäl
Ut med det! Ha det bra! Hoj!
Skriven av Lotten den 17 feb 14:57
Haj
Anmäl
Haj på daj dö =)
Skriven av @nneli den 17 feb 20:52
Skriv kommentar

Du måste vara inloggad för att få kommentera. För att logga in, klicka här.
Trackbacks

Trackback-url för det här inlägget är:

http://blogg.expressen.se/TrackBack?b=individ&e=472403

Inlägget har 0 trackbacks
Tipsa

Vill du tipsa en vän om detta blogginlägg? Klicka här!

Kommentera

