mars14-3

INDIVIDUELLT SETT

FÖR ELLER MOT MELODIFESTIVALEN?

Skicka ett meddelande till mig med JA eller NEJ. Ange också om du är man, kvinna eller bankdirektör.

1) Är melodifestivalen bra underhållning?

2) Är Petra en bra programledare?

3) Är Petra söt?

4) Vann rätt låt?

5) Gillar du af Ugglas framträdande?

6) Pratar Petra för mycket?

7) Vilket bidrag sticker ut mest?

8) Vem är sexigaste man i programmet?

9) Vem är sexigaste kvinna i programmet?

10) Vem är största blivande stjärnan i programmet?

Nu ska jag gå och titta på det jäkla skitprogrammet. Du vinner en bok om du tycker precis som jag!

Skrivet av Ch. den 14 mar 19:52 | Anmäl
Tillhör kategorierna: psykologi
Kommentarer

Inlägget har 1 kommentar
Jag har redan vunnit
Anmäl
boken. Vilken bok får jag? Rysk? Alltså, det här är artisternas roliga timme. Att jag skrivit vad jag tippar i mitt inlägg betyder inte att jag gillar dom. Mede är skitjobbig…………… Kramgäddan glasögonorm.
Skriven av Geddfish den 14 mar 20:41
Skriv kommentar

Du måste vara inloggad för att få kommentera. För att logga in, klicka här.
Trackbacks

Trackback-url för det här inlägget är:

http://blogg.expressen.se/TrackBack?b=individ&e=482703

Inlägget har 0 trackbacks
Tipsa

Vill du tipsa en vän om detta blogginlägg? Klicka här!

Kommentera

