mars24-1

INDIVIDUELLT SETT

TREVLIGT PÅ SEMESTERN WANJA?

Hade du tur med vädret? Nu får du kanske snart sjunga med Mona igen! Men när jag ser ovanstående bild som jag sveklöst stal från en annan blogg är jag mest glad att jag inte har ljud på min dator och att jag inte är du. Inlägget i denna andra blogg hade titelm ”Vanja visar sin dumhet” fast jag tycker det är lite väl fördömande. Du har ju trots att allt haft förstånd att åka på semester några dagar och kommit till det kloka beslutet att det är bäst att konfrontera verkligheten. Du har väl någon lite mindre bonus att se fram emot själv men om du vill fortsätta på din post så är vi beredda att ha överseende med dig ENDAST om du ställer dig aktivt i spetsen för en oförsonlig jakt på orimliga bonusar. Det kan du göra som individ och du kan säkert plocka fram en del av det rättspatos du eventuellt känt någon gång som ung. Om inte annat så med en pava vin och lite kampsång med tjejerna!

Skrivet av Ch. den 24 mar 13:42 | Anmäl
Tillhör kategorierna: inrikes , maktmissbruk , psykologi
Kommentarer

Inlägget har 0 kommentarer
Skriv kommentar

Du måste vara inloggad för att få kommentera. För att logga in, klicka här.
Trackbacks

Trackback-url för det här inlägget är:

http://blogg.expressen.se/TrackBack?b=individ&e=486264

Inlägget har 0 trackbacks
Tipsa

Vill du tipsa en vän om detta blogginlägg? Klicka här!

Kommentera

