m17-2

INDIVIDUELLT SETT

 

Rådhustorget i en känd skånsk stad 090516.

Här är några andra tjejer som dansade runt, men ingalunda pratade strunt och icke heller var i hatten. De vill nog gärna bli berömda så, OK, jag tar med dem då. Efter tvekan. De var egentligen 4 men jag råkade zooma in så mycket att den ena inte kom med. Och sedan ville jag inte ta fler kort ifall någon skulle anmäla mig för trakasserier.

Ni vet väl för övrigt det att det bara är i attraktionsfasen som en hanne eller hona behöver vara snygg. Det kan man ju ta fasta på när man väljer partner så blir det kanske både billigare och går smidigare alla de där 60 år som förhållandet ska vara – minst.

Och egentligen är det väldigt få människor som verkligen är söta eller har långa ben, har ni tänkt på det? Och skulle någon person vara extremt attraktiv är det egentligen bara pinsamt. Folk som ser bra ut kan man ju se på teve och sedan blunda och fantisera.

Kvinnor sägs dessutom tända på män med korta ben så det är ju evolutionsmässigt omöjligt att merparten skulle ha långa extremiteter som de facto är långa. Men det är klart att vill man jaga livet ur sig för att få en perfekt partner så står det ju var och en fritt. Tyvärr innebär det då per automatik att man bör vara perfekt själv i samma mån. Oavsett vad man lägger in i detta. Och det måste vara jäkla jobbigt. Har aldrig ens försökt själv.

Nej, ta en i högen och sätt igång och lev, vet ja! Erik och jag kände en gång en kille som sökte partner och han sa: ”Hon får gärna vara lite rund”. Själv gillar jag karakteristiska näsor men det är inte obligatoriskt.

Tack Bob! Du lärde mig vad projicering innebär i relationer. Fast nu har jag ingen nytta av det längre. Kanske jah kan lyckas överföra dessa kunskaper till min son. Och kanske jag gör en lista över allt jag är tacksam för. Som att ha fötter och leva just nu!

Skrivet av Ch. den 17 maj 15:30 | Anmäl
Tillhör kategorierna: manligt och kvinnligt , mänskligt , sexualitet , psykologi , filosofi , poesi
Kommentarer

Inlägget har 0 kommentarer
Skriv kommentar

Du måste vara inloggad för att få kommentera. För att logga in, klicka här.
Trackbacks

Trackback-url för det här inlägget är:

http://blogg.expressen.se/TrackBack?b=individ&e=504674

Inlägget har 0 trackbacks
Tipsa

Vill du tipsa en vän om detta blogginlägg? Klicka här!

« »

Kommentera

