Predika för döva öron (hos Makan Amini)

17 kommentarer till “PPD (Post-Persson-Depression)”

  1. esmeralda säger:
    03 augusti 2008 kl 2:42 e m Seriöst tyckte du verkligen om Göran Persson och har depression för att han inte är en frontfigur för S.
    Han är ju roten till att S inte vann valet nu, titta bara på optionsmätningarna.

    Folk ville ha bort Göran och inte få en borgerlig regering.
    Han är ju symbolen på den socialdemokratiska utnyttjandet som vissa poliker har gjor av S.
    Han och Rosengren, Danielsson vilka socialdemokrater liksom. Skaffar sig egna gårdar eller som jag vill kalla dem herrgårdar på landet(precis som adeln). Jobbar i kapitalismens centrum för stenbeckssfären.
    Danielsson tar pengar från en stiftelse för UD oc h skaffar sig lyxlgnhet.
    Göran och hans gäng kom från arbetarklassen och utnyttjade socialdemokratin för att en dag nå toppen(överklassen).

    Mona Sahlin borde du istället ta frampå Youtube istället för Göran.

  2. Makan Amini säger:
    03 augusti 2008 kl 8:45 e m Du utgår ifrån att jag saknar Persson som partiledare eller statsminister. Det har jag aldrig påstått.

    Det var nog bra att Göran avgick av flera anledningar. De två främsta är att han verkade trött på att vara statsminister och partiledare samt att folk var trötta på att ha honom som statsminister. Men att han sedan drog sig tillbaka och bland annat köpte ett stort hus har jag verkligen inga synpunkter så.

  3. Anonym säger:
    03 augusti 2008 kl 9:58 e m Ja, här ser man ju återigen vilken otroligt dryg, tjock och korkad karriärsosse han var.
  4. Farshid säger:
    03 augusti 2008 kl 11:53 e m Han är så jävla skön!!!!

    Saknar fan honom

  5. Siren säger:
    06 augusti 2008 kl 8:44 f m Fettot ville sänka räntan för sitt hus, ja menar herrgård. För att vara sosse lever han gärna i lyx.
  6. feminix säger:
    17 augusti 2008 kl 2:12 e m Nu är jag kanske lite provocerande, förlåt mig, men jag kan tipsa dig om en video aom kan få depressionen efter Persson att släppa.

    Denna video visar en arab som undervisar i korrekt muslimsk samlevnad. När jag skrev om denna video på min Aftonbladet blogg (Mamma Makt) så blev inlägget censurerat. Har vi ingen yttrandefrihet längre? Jag kränkte väl ingen arab, eller? Jag hänvisade bara till en arabisk tv-video där araber fritt fick uttala sig. Hur kan detta censureras? Vill du hjälpa mig att protestera mot censuren på Aftonbladets bloggar? Eller godkänner du censur? Länk: http://www.youtube.com/watch?v=yl8g8S6F3do
    Om länken inte funkar: “How to beat your wife” på You Tube
    Är sådant innehåll ej tillåtet i Sverige om det offentliggörs av en ickemuslim? Men om muslierna själva offentliggör det, då är det OK?

  7. Makan Amini säger:
    17 augusti 2008 kl 2:25 e m Tycker att det är ganska märkligt att Aftonbladet tog bort det inlägget om de hänvisade till själva innehållet i videon.

    Men jag hoppas att du själv inser att det inte är “korrekt muslimsk samlevnad” att slå sin fru. Det finns ingenting som heter “korrekt muslimsk samlevnad” lika lite som det finns “korrekt svensk samlevnad” eller “korrekt kristen samlevnad”.

  8. feminix säger:
    17 augusti 2008 kl 10:41 e m Du kan strunta i min rubrik och istället fokusera på vad dessa muslimer pratar om. Tror du att dessa muslimer skojar? Tror du att inga muslimer slår sina fruar? Tror du att inga muslimska stater hänger homosexuella och stenar otrogna kvinnor? Tror du att inga muslimska stater stympar flickors underliv?Tror att muslimer ljuger när de i arabisk tv talar om att deras mål är att erövra Europa genom att fylla länderna med sina egna barn?

    Har jag fel när jag säger att muslimer diskutera HUR man ska slå sin fru? Är denna video ett falsarium, menar du?

    Menar du att Ayaan Hirsi Ali och Wafa Sultan och många fler ljuger?

  9. Makan Amini säger:
    17 augusti 2008 kl 11:34 e m Oj vad många frågor.

    “Tror du att dessa muslimer skojar?”
    Vet inte.

    “Tror du att inga muslimer slår sina fruar?”
    Nej det inbillar jag mig inte.

    “Tror du att inga muslimska stater hänger homosexuella och stenar otrogna kvinnor?”
    Finns många exempel på det.

    “Tror du att inga muslimska stater stympar flickors underliv?”
    Se ovan.

    “Tror att muslimer ljuger när de i arabisk tv talar om att deras mål är att erövra Europa genom att fylla länderna med sina egna barn?”
    Vet inte.

    “Har jag fel när jag säger att muslimer diskutera HUR man ska slå sin fru?”
    Ja.

    “Är denna video ett falsarium, menar du?”
    Vet inte.

    “Menar du att Ayaan Hirsi Ali och Wafa Sultan och många fler ljuger?”
    Jag känner inte Ayaan Hirsi Ali och Wafa Sultan så jag vet inte.

  10. feminix säger:
    19 augusti 2008 kl 10:58 f m Min avsikt med min första kommentar var att försöka väcka dig ur din fokusering på den svenska ankdammen. Jag trodde att du skulle bli nyfiken och själv titta på de videor som jag blivit upprörd över. Det är plågsamt att se att du svarar vet inte. Jag känner heller inte dessa kvinnor men jag har skaffat mig en egen uppfattning. Gör det du också!
    Återkom gärna när du bildat dig en egen uppfattning om vad dessa två kvinnors kritik mot islamismen går ut på!
  11. Johan Dahlberg säger:
    19 augusti 2008 kl 9:27 e m Feminix: Och det här skulle enligt dig då vara någonting gemensamt för alla muslimer? Det låter väldigt långsökt.
  12. Stefan Svensson säger:
    20 augusti 2008 kl 1:53 f m Feminix,

    Tror inte du några kristna länder bryter mot FN och startar krig baserat på lögner?
    Tror inte du kristna länder exploaterar försvarslösa människor i fattiga länder för att gynna den egna marknaden och befolkningen?
    Tror inte du kristna länder är bland dom som har störst andel av befolkningen fängslade och avrättar psykiskt sjuka människor?
    Tror inte du kristna länder exploaterar sönder kvinnan så till den milda grad att en kvinna som väljer att ha sjal eller förbli oskuld tills hon gift sig blir utesluten ur sociala sammanhang eller diskriminerad?
    Tror inte du kristna människor skapar sekter där man uppmanar till kollektivt självmord och massivt utnyttjande av små barn?

    BETYDER DETTA ATT KRISTENDOMEN OCH JESUS FÖRESPRÅKAR DETTA??!!

    Du är en mycket trångsynt och tragisk människa!!

  13. feminix säger:
    20 augusti 2008 kl 12:14 e m Nej, alla muslimer vill inte använda våld eller terror. Men minoriteten som vill detta är tillräckligt stor och inflytelserik för att utgöra en fara för hela västvärlden.

    Churchills sonson påpekar det faktum att talibansekten Deobandi faktiskt redan lyckats överta makten, från “snälla” muslimer, i över hälften av Storbritanniens över tusen moskéer. Det gäller även koranskolorna. I moskeérna och koranskolorna fostras nästa generation muslimer.

    Menar ni på allvar att detta inte utgör något hot mot väst?

    Khadaffi är väl ingen maktlös liten tomte. Han säger öppet att islam skall spridas till hela världen.

    Boumedienne sade i FN, 1974, “En dag kommer milliontals män att lämna den södra hemisfären för att ta sig till den nordliga. Men de kommer inte som vänner. De kommer att komma som erövrare och de kommer att erövra era länder genom att uppfylla dem med sina egna barn. Segern skall komma genom deras kvinnors livmödrar.” Kolla, allt finns på nätet.

    Södertälje kallas “Lilla Bagdad”.

    Malmömoskén är byggd med Saudiska pengar.

    Islamskola i Örebro, Al-Salam skolan, rektorn Elisabeth Söderling slutade när hon upptäckte att hennes post kollades. Nu är skolan i Saudiska händer. Bön 5 gånger per dag. Musik och radio ej tillåten.

    The European Islamic Conferens, Al-Risala Skandinaviska Stiftelse vill bygga fler islamskolor, högstadium gymnasium, högskola.

    Vissa grupper vill att alla ska bli Salafiter (wahabismen, SaudiArabien).
    Andra vill att alla ska bli Sufiter.

    Salafismen tar avstånd från det svenska samhället.

    Vi har redan muslimska stater i Europa. Wahabismen har fått fotfäste i Bosnien. I Sarajevo kallas Europa “USA:s lilla hora”.

    Nahan Sachar (Axess TV); Europa idealiserar kulturernas möte och låtsas att det är konfliktfritt. Europas politiker påtvingar sina folk en förvrängd låtsasbild av en multikultur som framställs som underbar och berikande för alla, medan folken ser de verkliga baksidorna i folm av brottslighet, arbetslöshet, främlingskap, otrygghet och förlust av den egna kulturen och egna traditioner. Politikerna förringar den egna kulturen och idealiserar de främmande.

    Integrering: Svenskar och invandrare förväntas anpassa sig lika mycket till varandra.
    Assimilering: Invandrarna skall anpassa sig till det svenska. Svenska muslimer är emot assimilering.

    Historikern och islamkännaren Lars Hedegaard; I Sverige går det snabbare, än i övriga Norden. På 15-20 år kan muslimer bli så många att de får politisk makt, ja, de kan bli i majoritet.

    Jens Orback menade, 2004, att vi bör vara hyggliga mot “dom andra” för då går vi lite tryggare, den dag vi blir i minoritet.

    Är detta inget hot?

  14. feminix säger:
    20 augusti 2008 kl 12:19 e m Nathan Shachar heter han.
  15. Stefan Svensson säger:
    20 augusti 2008 kl 4:08 e m Jag förstår inte ens varför jag har denna debatt med en främlingsfientlig, insnöad och konspirations förvrängd människa som du. Jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja för att påpeka alla dina avskyvärda fel.

    Utgöra en fara för västvärlden? Är det en kamp mellan civilisationer? Om ja, så vilken civilisation förgriper sig på den andra, i vilka länder förekommer krig och vilka är det som dödas i ofattbara antal? Om ja ska sänka mig till din vidriga nivå så har du fel redan där när du påstår att lilla oskyldiga västvärlden hotas av de mäktiga och våldsamma muslimerna!! Vakan upp och se verkligheten!

    Koranskolorna fostrar nästa generations muslimer? Nej det är föräldrarna som gör det precis som i alla andra hem! Dessutom har svartmålningen av muslimer gått så långt att diskriminering även skapats inom muslimerna själva i rädsla för att bli kallad för terrorist. Våld och hatbrott ökar kraftigt mot muslimer över hela västvärlden.

    Khadafi? Driver du med mig! I vilken ände är han islamist? Han har snarare på senare tid närmat sig USA och blir dessutom belönad med diplomatiska förbindelser för hansa närmanden mot väst.

    Boumedienne i FN? Södra hemisfären? Hur många muslimska flyktingar kommer från länder i den södra hemisfären? Även om det vore samtliga, vad har det för betydelse?

    Och du är för assimilering och mot integration, suck. Jag avslutar härmed den här debatten med dig för du är varken värd energin eller ilskan när ja skriver detta.
    Läs koranen om du vill förstå Islam.

  16. Lägg ner nu säger:
    20 augusti 2008 kl 4:09 e m Kan jag säga att alla vi svenskar är dumma i huvudet bara för att du är det? NEJ! Lika lite som du kan säga att ISLAM är våldsamt för att det finns muslimer som är våldsamma!

    Ha ett trevligt liv och lycka till med dit hat mot 1/5 del av jordens befolkning.

  17. På din nivå säger:
    20 augusti 2008 kl 4:43 e m Feminix: Här nedan har du ett länk till Dr Khalid Muhammed. Han var en av ledarna i den rasistiska organisationen NOI. Jag tror du kommer vara väldigt förtjust i det här då han o du är samma **** i olika högar.
Ett svar

  1. Look at this….

    Sweet site dude, check out mine when you get a min……

Kommentera

